sobota 12. března 2016

VOLNÝ DEN

Dnes jsem měla celý den volný a musím říct, že pro mě bylo o to těžší nesklouznout k nekontrolovanému mlsání, ochutnávání a přejídání. Kor když mi ráno přítel ( Luky ) dělal trochu scény, že má úplně jinou představu o společném snídání o proti realitě, ve které si vezmu ke stolu jen sklenku s vodou zatím co jemu jsem nachystala dva rohlíky se šunkovou pěnou, hermelínem a k tomu pár cherry rajčátek a samozřejmě sladkou tečku ve formě orion čokoládky :) ... No co už, ráno jsem přečkala a z Lukyho brzy zlost naprosto vyprchala.  Poté jsem šla vařit. Najedla jsem se a šla se na chvíli ( na 2 hodiny :D ) natáhnout . V tom nic nedělání mě přepadaly totálně zběsilé myšlenky na jídlo. Slané / sladké to bylo jedno, prostě jen JÍDLO JÍDLO JÍDLO. Držela jsem se co to šlo ale nakonec jsem si vzala alespoň jogurt - já vím mohla jsem vydržet ale zase lepší než si vzít čokoládu atd. :) No prostě být doma společně s tím vším jídlem je vysoce NEBEZPEČNÉ !!! :D :) 
Co vy jak se Vám dnes dařilo :) ???
Mějte se krásně
Vaše Lily 

Žádné komentáře:

Okomentovat