neděle 13. března 2016

DNEŠNÍ JÍDELNÍČEK

Neděle 13. 03. 2016
Sn- x
Sv- x
Ob- půlka pizzy ristorante prosuto se 2 cherry rajčátky
Sv- 2 kopečky zmrzliny
Vč- 2 racio chlebíčky se šunkovou pěnou a 2 plátky hermelínu + 3 cherry rajčátka

Pití- voda
Aktivity- 2x venčení psů, úklid domácnosti, posilování s vlastní vahou 30min, tancování na hudbu 30min
Kcal- 613

Jinak dnes se mi na váze konečně pohlo číslo a to na 57, 8kg :) což znamená další kilčo dole! 
Mám z toho radost :) Doufám že to tak půjde dál a že i vám ostatním se bude jen dařit.
Jinak jsem se Vás chtěla zeptat, co je Vaší největší motivací za štíhlejším JÁ ? ? ?
U mě je to možnost nemuset trávit tolik času přemýšlením co si obléknu abych v tom nevypadala jak tlustý čuně a taky radost sama ze sebe, že jsem něco dokázala a dotáhla do konce :) A samozřejmě abych se opět líbila příteli ( Lukymu ) tak jako na začátku kdy jsem měla 46kg . Ano čtete dobře, při mé výšce krásných 46kg. Avšak i přesto je mým cílem mít 49kg, jinými slovy stačí mi to ke štěstí ( jsem skromná co :D ) .

S přáním krásných dní

Vaše Lily 

Žádné komentáře:

Okomentovat